Adwords


Zyskaj popularność dzięki skutecznemu systemowi Google™.

Linki sponsorowane


Z racji tego, że na efekty pozycjonowania trzeba czekać około trzy miesiąca, klienci często poszukują alternatywnych rozwiązań, które pozwolą im w krótkim czasie zaistnieć w sieci. Takim rozwiązaniem jest kampania linków sponsorowanych. Zalet tego narzędzia marketingowego jest wiele: reklamy widoczne są sieci tuż po ich uruchomieniu, na każdym etapie trwania kampanii można ją dowolnie modyfikować, a jej efekty są łatwo mierzalne. Z góry można również zaplanować budżet reklamowy, a koszty ponoszone są tylko wtedy, kiedy nastąpi kliknięcie w treść reklamy. Linki sponsorowane są więc dobrym wsparciem usługi pozycjonowania na etapie, kiedy słowa kluczowe nie są jeszcze obecne w wynikach organicznych.

Kampania Adwords - dla kogo?


Celem kampanii Adwords jest informowanie o produktach i usługach, generowanie ruchu na stronie internetowej oraz pozyskanie nowych Klientów. Ruch wynikający z kliknięć użytkowników w reklamę przyczynia się do promocji firmy, co w dalszym etapie ma bezpośrednie przełożenie na wzrost sprzedaży oraz rozpoznawalności marki.

Kampanie linków sponsorowanych to doskonałe rozwiązanie dla:

- nowych firm, które chcą poinformować potencjalnych Klientów o swojej obecności na rynku;
- firm, których strony nie znajdują się jeszcze w najwyższych wynikach wyszukiwania;
- firm, które wprowadzają do swojej oferty nowe produkty bądź usługi i chcą je szybko wypromować;
- firm, które świadczą swoje usługi w sposób sezonowy;
- firm, które chcą kierować swoje produkty i usługi do określonej grupy konsumentów;
- firm, które chcą zwiększyć rozpoznawalność marki.

Samodzielnie czy z pomocą
profesjonalnej firmy?


Wielu klientów zastanawia się czy prowadzić kampanię Adwords samodzielnie czy też zlecić to profesjonalnej firmie. Z pomocą przychodzą tutaj liczne samouczki lub też pomoc Google Adwords, sam panel natomiast na pozór wydaje się być dość intuicyjny. Intuicja i dobre chęci jednak nie wystarczą, aby stworzyć kampanię, która przyniesie realne efekty. Często samodzielne próby kończą się rozczarowaniem – pomimo kliknięć oraz wyczerpanego budżetu, trudno mówić o jakimkolwiek zainteresowaniu oferowanymi produktami/usługami ze strony użytkowników sieci. Dlatego też warto oddać ten obszar działań marketingowych w ręce profesjonalistów. Prawidłowo prowadzona kampania linków sponsorowanych powinna rozpocząć się od poznania produktów/usług, które mają być promowane oraz określenia grupy docelowej. Na tej podstawie dobierane są frazy kluczowe oraz tworzone są poszczególne grupy i treści reklam. Kolejny krok to ustalenie budżetu oraz harmonogramu wyświetlania reklam, czyli dobór lokalizacji oraz dni i godzin, w których reklama będzie widoczna. Po uruchomieniu kampanii zadaniem firmy jest codzienny monitoring reklam oraz ich optymalizacja. Dzięki temu efektem kampanii nie będą wyłącznie kliknięcia, ale przede wszystkim konwersja. Co więcej – kampania prowadzona przez firmę - mimo prowizji za obsługę - często nie tylko przynosi dużo lepsze rezultaty, ale też jest znacznie tańsza. Odpowiednie ustawienia pozwalają bowiem maksymalizować efekt, minimalizując wydatki na reklamę.

Zasady współpracy


Oferujemy Państwu profesjonalne prowadzenie kampanii linków sponsorowanych – ich przygotowanie, codzienny monitoring, optymalizację oraz fachowe doradztwo na każdym etapie trwania kampanii. Nasza prowizja to 20% budżetu reklamowego. Kampanie prowadzimy od minimum 500 zł netto. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w wyszukiwarkach polskich i zagranicznych, prowadzone przez nas kampanie przynoszą zyski dla coraz większej ilości klientów.

Chcesz uzyskać więcej informacji ?

Wypełnij nasz formularz, abyśmy poznali Twoje potrzeby!

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Płacisz za rezultat

Gwarantujemy wysokie wyniki